1.3. on kansallinen myyntimiesten päivä
Tänään 1.3. vietämme myyntimiesten päivää. Vaikka myyjän ammatti ei ehkä ole Suomessa yliarvostettu, me Jamarilla arvostamme valtavasti myyjien tekemää tärkeää työtä. Ilman heitä olisimme me muutkin työttömiä.
Oskari Sippola viihtyy Jamarilla myyntityössä. Hän kokee, että kaikki työntekijät ovat mukana omassa työssään suurella sydämellä.
"Jamar on työyhteisönä paljon enemmän, kuin vain paikka, jossa käydään töissä”. Asiakkaiden hyväksi tehdään yhdessä valtavasti töitä, ja odotukset pyritään aina ylittämään jokaisella osa-alueella niin myynnissä, suunnittelussa kuin asentamisessakin. Työkaverit ovat työssä kaiken A ja O ja heidän tuki ja tsemppaus ovatkin erittäin tärkeitä. “Uskon, että hyvien työkavereiden ansiosta meidän hyvä yhteishenki heijastuu vahvasti myös asiakkaille.”
Oskari pitää tärkeänä, että rehellisyys ja avoimuus ovat läsnä myyntitilanteissa ja tämän myötä tärkein, eli luottamus syntyy.
Hänen mukaansa myyntityössä miellyttävintä on ratkoa toiminnallisuuteen liittyviä haasteita, kuten parhaan ratkaisun löytäminen kullekin asiakkaalle ja erilaisii koteihin.
“Kun onnistumme yhdessä asiakkaan kanssa suunnittelemaan heidän näköisensä ratkaisun, tunnen onnistuneeni työssäni. ”
Paras palkinto myyntityössä on tyytyväisen asiakkaan antama positiivinen palaute onnistuneesta yhteistyöstä ja palvelusta. "Se on palkinto, jota ei voi rahalla saada. Se on huippu tunne!”
“Toivon, että minut nähdään luotettavana, avoimena ja idearikkaana asiakaspalvelijana, joka kohtelee jokaista asiakasta yksilönä. Minulle on tärkeää, että asiakas voi kertoa kaikki toiveensa, jotta pystyn tarjoamaan parasta mahdollista ratkaisua. Tykkään itsekin asioida myyjän kanssa, joka on aidosti kiinnostunut minun tarpeistani ja haluaa palvella minua yksilönä. Tällä tavalla toivon näyttäytyväni myös itse omille asiakkailleni.”
Myös työnantajan silmissä Oskari nähdään energisenä, ratkaisukeskeisenä ja sitoutuneena työntekijänä.
Hän on työkaveri, jonka kanssa on helppo tehdä töitä.